Hemma nu!

Heej :3
 
Kom nu hem från skolan, förmiddagen var ganska tråkig, Teknik, Fys på Idrotten, Och sen Religon DDDD: 
Men när vi sen hade rast var det ganska awesome, jag och några från klassen satt och spela slenderman, hahaha XD Vissa typ dog xD Sen på Svenskan fick vi kolla film, inklusive lite av engelskan och resten av engelskan fick vi slippa och gå hem! :D Så det var väl bra :) 
Ikväll så ska jag bara slappa, tror jag. Kanske försöker mig på att redigera någon nail art tutorial till er, har filmet en som jag bara inte redigerat, men  vi får se :) eller om jag stick ut på något spontant eller nåt kul :3 får helt enkelt se hur det blir xD
 
En vinterbild från förra året :33 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0