Heej

Hej :33
Idag så har jag inte gjort så mycket. Har varit hos läkaren med min höft och mina knän och allt. Har ju ont konstant och börjar bli lite trött på det och dels så oroar mina föräldrar sig. Och det är ju inte roligt  när man har ont när man gör det bästa som finns, spela fotboll. Så idag var jag där och han visste ju inte vad det va men nu så ska jag gå till en sjukgymnast. Så vi får väl se hur det blir.
Sen så åkte jag och gjorde nya sulor som är anpassade för mina fötter. Och så köpte jag nya fotbollsskor :3 
 
Så det är det jag gjort idag :3 '
Nu när det är lov så har alla typ åkt någonstans och inte jag. Sen är Hanna sjuk så jag har typ väldigt tråkigt.. Så jag funderar på att boka fotbehandling och ansiktsbehandling kanske? Det blir troligtvis så. Sen så skulle jag vilja ha dip dye också DD: Men aja vi får se, fotbehandling och ansiktsbehandling blir det någon gång nu i veckan.
Vi hörs! 
En gammal bild från någon gång i skolan men den får gå för nu. 
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: REBECCA -Ditt modemagasin på nätet

Hej! Hoppas att du inte har missat allt nytt i webbshopen? Allt under hundra lappen. Skor kläder, väskor, accessoarer m.m.

Klicka in och kika :) Kram /Rebecca

Svar: Haha snyggt namn du har! Jag heter också Rebecca ;)
Rebecca

2013-02-11 @ 19:36:07
URL: http://www.missrebecca.se/shop-13911035

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0