Heeej :33

Hej 
Idag har jag varit med Hanna hela dagen, vi va ute och dampa och blev också lite som följde med hem. Vi var på backaplan och då kom jag på att på glitter va det som ett shoppingevent idag, 25% på allt för alla medlemmar och jag som är medlem där idag shoppa lite då. Det fanns också små cupcakes, och snacks och dricka man fick ta av :DDD 
Så jag köpte en surprise bag och några hårnålar xD Kan fixa bild på det någon gång om det är någon som vill se vad det var i min surprise bag. :3 
Imorgon händer inte så mycket, på fredag ska jag på fotbehandling :D 
Jo, idag lämnade jag in min matchtröja som jag haft i Bk Häcken, ganska sad att det blev som det blev i mitt lag... Men iaf, ska väl troligtvis börja torslanda... Om det är bra där och så. Men aja, vi hörs.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Angie

Hejsan, fin blogg!

Just nu har jag en frågestund på min blogg, där du har chans att vinna en länkning genom att ställa frågor. Skulle vara kul om du kolla in det :)
Direktlänk: http://agneesekedahl.blogg.se/2013/february/fragestund-vinn-en-lankning.html#comment

Jag ber om ursäkt om du inte gillar sånahär kommentarer!

2013-02-13 @ 21:56:28
URL: http://agneesekedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0