Har vaknat igen :DD

Haha hej!
Typ evigheter sedan jag skrev här. Men iaf, jag startade ju en blogg med mina bästisar men det funkade inte så bra. Men har iaf tänkt att kanske börja här igen. Jag håller ju fortfarande på med naglar och just nu har jag Cookie Monster naglar. Sen så fotar jag ju ofc fortfarande :33
Haha några "snygga" bilder på mig från i Lördags när jag och Linnea var ute och fotade :3
Kanske kommer några till någon gång :3
Starry night- Van Gogh
Och sen Cute Argyle nails och Cookie Monster :DD
 
Aja, så nu får vi se hur länge detta håller med att blogga så hoppas jag att ni följer och tycker om det jag gör, så ses vi!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: louize

Du e duktig på att måla naglar, dom e så snygga =D
kram från en ny läsare

Svar: Tack <333
Rebecca

2013-02-07 @ 13:53:25
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0