Awesome dag! :DD

Heej
så idag var det skola, helt okej antar jag men sedan gick jag och Johanna med massa bakverk (cupcakes, kladdkaka) som vi bakat, och glass och godis och överraska Hanna! Så det va awesome. Så vi åt allt medan massa girltalk och massa skratt åt ingenting, men det va sjukt kul! Sen så fick jag en hel kasse godis klubbor av Hanna (Hon gillar ej klubbor men jag drogar dem typ xD) sen så gick jag och Hanna en låååång promenad med mer talk om allt och ingenting :D Så det va en awesome dag med dom :DDDDD 
Imorgon blir det väl vanlig skola och sen vet jag inte om något mer händer, vi får se :33 
aja, vi hörs 
Ingen färsk bild men får duga ;)
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg! ställ gärna en fråga i min frågestund. kram :)

2013-02-07 @ 08:27:49
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0