4th of July Nails

Okej, här kommer en till flagga <3
1.Ta fram lack med de här färgerna:
2. Måla på ett baslack för att skydda mot missfärgning och för att lacket ska hålla bättre.
3. måla din nagel helt vit.
4. Måla en mörkblå fyrkant i högr
5. Måla massa lodräta linjer med rött på det vita.
6. måla stjärnor i den blåa fyrkanten. (jag målade bara prickar för jag va så sjukt trött och typ hög på all nagellacks doft. Har målat hela tiden en massa annat också)
7. Måla på ett topp lack för att skydda din design och ge en underbar glans.
 
8. Klar :D
 
Jag hoppas verkligen ni tyckte om att lära er hur man gör denna flaggan på naglarna.
Jag är inne nu på att måla massa flaggor så om det är någon flagga ni vill att jag ska göra är det bara att säga till.
 
jag använder fortfarande inte lösnaglar utan bara målar på lösnaglar när jag inte har något bättre för mig. Tack.
 
Puss Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

fin blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar/gilla! :)

2013-02-12 @ 20:41:02
URL: http://nattstad.se/sarasundqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0