Good Morning!

Hej

Igår så blev det inte att jag gick ut och fota för att det slutade ju aldrig att snöa! För om jag hade gått ut då så hade min kamera blivit blöt och så. Men jag gick ut utan kameran, jag var ju nästan tvungen men jag var inte ute länge men jag blev ändå jätteblöt! Men idag så är väldigt mycket av snön borta och det ser slaskigt ut så jag vet inte om det blir så fint att fota idag, men vi får se hur jag gör....


Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag... Kanske så ska jag ut och kolla efter ett underbart läppglans (jag fick låna ett jättefint av Linnea till discot) Men det var ju så fint så jag vill ju ha ett sånt :D Men isf kommer det bilder på det ;)














Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0