Välkommen!!

Heej på dig!

som du kanske hör på namnet så är detta en foto och nagel blogg...

Jag älskar nämnligen att fota och måla naglar så, ja varför inte skapa en blogg om det hela? 8D

Men först och främst kanske du vill ha lite fakta om mig:

Namn: Rebecca (jag har många smeknamn 8D)
Ålder: 12 år
Intressen: Fota, måla naglar, fotboll och hänga med kompisar typ :D

Vill du veta något mer så får du kommentera ;) För jag vet ju inte vad ni vill veta om mig så vad väntar du på?? KOMMENTERA! 8D

Så länge så kommer jag att bjuda på en bild på hur mina naglar såg ut när jag hade skolastart ;)



Bilden är tagen med min digitala system kamera, en Canon EOS 1100D

Och just nu ser mina naglar ut såhär:



Fast den här bilden är tyvärr bara tagen med webbkameran på datorn, Sorry!

Men iaf senare ikväll så ska jag på löpträning med mitt fotbolls lag, P.s Jag går i Bk Häcken ;)

Men vi hörs senare

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

fiiiina! <3

2011-09-05 @ 20:54:39
URL: http://systrariiijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0