Tack för alla kommentarer!

Gud va glad jag blir, kommer hem från träningen sätter mig vid datorn, går in på blogg.se och ser att jag fått kommentarer! YAY!!

Svar till Linnea som undrarde hur jag fick bort Photonaiils från headern:
Gjorde om bloggnamnet till mellanslag ;)

Svar till Hanna som tyckte att jag skulle laga mina naglar med bajs och limm XD:

JA VISST JÄTTEBRA IDE DET TÄNKTE JAG INTE PÅ 8D

Och svar till Ebba som tyckte att jag hade en nice blogg:
Tack! <33

Imorgon blire en vanlig torsdag med Språkval och idrott, vi slutar sent imorgon så det tar väl ett tag innan det blir inlägg imorgon. Men jag får se om jag bloggar på morgonen, jag kanske dampar för mycket på mitt hår som är ganska vanligt, då blir det någ inte bloggning.

<iframe width="560" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/CduA0TULnow" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Nu vet jag inte hur det där blev men jag testade en grej ;)

och för att ni har varit så gulliga att kommentera så bjuder jag på några bilder ;):





Jag målade japanskmanikyr på bästisen Hanna :)



Den bilden har Hanna fotat på mig :)



Bild från floden styx i Grekland :)



och jag igen då ;)

So what du you think??

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hihi :D

2011-09-08 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0