Nagelvård går inte på 5 minuter...

Utan tar tid...

Vissa har ju självklart turen med sig att ha lätt för att få långa och fina naglar men dom håller ju inte i alla evigheter då... Många undrar hur jag gör för att få långa naglar, jag har ju fått turen med sig att ha lätt att få långa naglar. Innan så bara jag målade dom men tänkte aldrig på hur mina naglar i egentligen mådde. Men sen en gång när jag skulle ta bort mitt nagellack en dag så var mina naglar alldeles gula, alltså hade dom blivit missfärgade... Jag blev förskräckt och faktiskt ganska rädd, Sen började jag behandla mina naglar och dom fick vila från nagellack i en vecka sen klarade jag inte av att hålla upp längre, sen efter det så har jag behandlat mina naglar varje gång jag tar bort mitt nagellack och använder baslack varje gång jag målar naglarna.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0