Me and my Lollipop

Hemma från träningen nu...

Och haha det känns ju som om jag äter klubbor jätteofta för det råkar vara just då jag bloggar XD

Men iaf, Imorgon blir det värsta dagen på veckan... Slutar 14:30 och har språkval D: Och en massa tråkiga ämnen... D:

Jag sa ju att jag skulle plugga när jag bloggade sist... Men så blev det inte.. SÅ NU MÅSTE JAG PLUGGA, ni märker att plugga är det värsta jag vet va?? o.o


Me and my lollipop :)

Jo, har du tråkigt, vet du vad du kan göra då?? Prata med datorn, det är hur j*vla cp som helst! o.o

Haha kolla bara vad cp! 8D


Haha XD


Man ba: tror du jag bryr mig?? XD

Jaja nu ska jag ta och PLUGGA

Vi hörs/ Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0