Lyssnar på musik och chillar ^^

Och kom hem från Hanna för ett tag sedan...

Jag har ju inte bloggat sedan jag var hor Linnea så jag kanske ska ta och berätta lite om vad jag och Hanna och Linnea gjorde....

Ja... Linnea gjorde ju nudlar åt oss så vi åt det medans vi drömmande kollade i en broshyr med språkresor... Vi alla vill så gärna till England på språkresa! Det vore liksom dö coolt! Oh tänk att få åka till London, gå på Londons gator och gå in i varenda butik och shoppa loss! :D Hur j*vla kul skulle inte det vara?! :D Jag kan föreställa mig jag Hanna och Linnea gå där på Londons gator med en massa påsar i händerna, i påsarna är det hur mycket söta kläder/skor och allting man kan tänka sig! :D Men iaf, medan vi fortsatte att drömma om en språkresa så gick vi hem till Hanna och hälsade på Hennes lilla LeopardGecko Ödla :) Den var sååå söt ^^

Där kommer hon, Lilla Lizzy :) <3


En till söt bild på henne :)


Aww så sött <3 Men det var ju självklart väldigt svårt att fota henne eftersom hon ville ju knappast vara still ^^

Men iaf, efter besöket hos Lizzy så gick vi till skolgården och hängde där till ungefär 18:30 sen så gick vi hem :)
En underbar dag med dom bästa! <3

Jag kanske måste plugga lite spanska (får se om jag orkar) för vi ska kunna räkna från 14 till 20 på spanska och skriva några meningar till Torsdag...

Men jaja,

Vi höres/ Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0