Lördags kväll! :D

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!

Tidigare idag så var jag ju på en cup... Det gick sådär, vi vann en och förlorade två vilket betyder B slutspel imorgon... Imorse så samlades vi tidigt (klocken 8:00) så jag orkade inte blogga på morgonen då, men imorgon så tror jag att det är samling vid 14:00,
Men Linnea om du ser det här så kan du väl ta och smsa mig exakt vilken tid det var?? (jag tror det var 14:03 men är osäker) Det skulle vara awesome om du kunde göra det Nea ;D

Men egentligen så skulle jag vilja åka till backaplan innan cupen imorgon men jag får se om jag hinner det... Eller så sover jag helt enkelt enda fram tills vi ska ha samling :)


Jag få typ ett år sedan eller något :) Jag bjuder på den bilden bara för att det är Lördag :)

Men nu ska jag ha en härlig Lördags kväll så,

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Orkar inte messa så komenterar... Ja, det va 14.03

2011-09-17 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0