Ligger i sängen och lyssnar på musik och myser <3

Ja... Man hör väl på rubriken vad jag gör?? ^^

Regnet öser ner utanför och jag ligger i sängen med datorn och lyssnar på musik... Idag har jag inte gjort alls mycket...

Jag skulle egentligen skulle vilja fota just nu men det är inte kul att gå ute när det regnar men det kan ju bli fina bilder men... Ja, jag vill ju inte gå ute och bli blöt ^^

Jag vill ju så gärna måla mina naglar men jag får inte det... :( för dom  är så missfärgade och går av hela tiden... Så det är väl typ naglarnas sätt att säga emot... Men ikväll eller senare idag så gör jag någ en basvårdsbehandling för naglarna... Eller någon annan behandling, Men iaf så ska jag behandla naglarna på något sätt och det visar jag här... Både hur jag gör och resultatet :)

Jag läser också väldigt mycket... Just nu läser jag en bok som nyss kommit ut på bio.. Den är lite sorlig... Men den är bra. Det är Jag saknar dig Jag saknar dig! Fast filmen heter bara jag saknar dig. Men när jag köpte boken så var det två andra tjejer som stod och kollade på den boken fast dom var några år äldre. Den ena sa att hon kände två enäggstvillingar och dom hade sett den och det hade kännts som att se sin värsta madrömm!


Så ser boken ut ^^  


Jag för några sommrar sedan, I Grekland ;)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0