Its monday!

Och jag har nyss kommit hem från skolan...

Och jag pluggar -.- måste ju... Har spanska, engelska och matte och har inte börjat på spanskan fastän den ska in imorgon, INTE BRA REBECCA!

Och om jag gör alla läxor nu så får jag se om jag hinner belöna mig själv med att åka till backaplan och köpa en tröjan med ett nagellack på som jag har sett på ginatricot :)


Så såg mina naglar ut någon gång i somras c:
Så fina och långa dom var... Nu har dom gått av och är jätte missfärgade :c

Okej, jag tror inte det blir av att jag åker till backaplan idag... Jag ska ju spela match också... Mot Utbynäs.. Gud vad mycket fotboll jag spelat det senaste... Hade ju träning i Fredags, cup hela helgen och match idag...

Jaja nu måste jag plugga

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det blev jag som åkte till backaplan istället!! :D Köpte vinterskor och shoppa loss på gina XD<3

2011-09-19 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0