Hemma hos Linnea!

Och vi håller på att laga mat

Eller, det är väl snarare hon som gör det. Jag går runt i hennes hus och gör lite roliga saker istället :) Och jag och Linnea har faktiskt varit så duktiga att göra spanska läxan! Visst är vi duktiga!?

Senare så ska vi till matchen mot hmm... Vilka var det nu igen!? haha jag vet inte. Men skit samma, efter matchen får ni veta vilka vi mötte och resultatet :)

Idag var det en kort dag i skolan :) Vi hade bland annat bild. Vi skulle måla en picasso bild för att sen så ska man rösta fram den som blev finast (i klassen) och den kommer till bamba där massa andra picasso bilder från andra klasser. Där röstar man fram den finaste bilden och den hamnar på framsidan av skolkatallogen. Och min konstnär till bästis vann ju såkart! Hanna vann med sin underbara picasso bild! Så lycka till Hanna i bamba med din teckning :)



Jag och nea :)

Men ja.. Vi hörs väll efter matchen då....

Vi hörs Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0