Hemma från laserdome!

Där firade jag och några kompisar en kompis som fyllde år för några dagar sedan :)

Först var vi inne på själva laserdome, sen fick vi äta lite sen körde vi sumobrottning! 8D plus att vi red på en tjur 8D Haha f*n vad vi skrattade, jag och Hanna testade sumobrottningen först av alla och alla asgarvade åt oss och såklart garvade vi själva också, men efter mycket skratt så vann jag tillslut :) Sen så var det jag som fick testa tjuren sist av alla. Första gången höll jag mig kvar i 24 sekunder och andra gången i typ 26 sekunder... haha vad jag skrattade och när jag ramlade av så sträckte jag mig D: Men det var iaf dö kul där ;)

Men tyvärr så har jag inga bilder där ifrån :( jag tänkte inte på att jag kunde ta och fota lite... VILKET VAR VÄLDIGT DUMT D:


Där var jag... Cp som f*n...

Men så vad ska alla sötnosar göra denna söndag kväll då?? Jag ska kanske göra en basvårds behandling för mina naglar men jag får se om jag orkar...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0