Hemma från backaplan!

WIIIIIIIIE DET BLEV LITE SHOPPING IAF! :D

Det blev backaplan... Men nu är jag verkligen pank D: Men skit samma, fick ju söta grejer med hem så vem orkar bry sig om pengarna då?? INTE JAG! :D


Okej det här var det som följde med hem:
En grå tröja från Cubus 149:-
Benskydd från Stadium 149:-
Benvärmare från Gina tricot 49:-
Min älskade Nagellacks T-shirt som jag ska gifta mig med kommer från Gina Tricot 199:-

Det var väl det... Nu blir ni någ förvånade att inget lack följde med hem, lika förvånad är jag själv men det var för att jag vill ju helst ha ett mer "höstigt" lack nu, men höst lacken har inte kommit ut i affärerna än... :(


Jag ^^

Men nu ska jag ta och typ hitta på något kul att göra...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0