Heej på er!

Kom nyss hem från löpträningen...

Usch, det var inte så kul, fick astma attack och har ju nyss varit sjuk så jag var inte alls i form :( Och dessutom är det ju roligare att spela fotboll än att jogga. Men Men så är ju livet man kan inte alltid få som man vill :)

Skulle ni vilja att jag gör en turtioal till varje gång jag målar nya naglar?? Då får ni säga till annars får ni bara se slutresultatet ;)

Bjuder på en bild jag tagit med min älskling (min systemkamera)



What do you think?? :)

Imorgon blir det väl en vanlig Tisdag som betyder Språkval och Idrott, i språkval har jag spanska, det är faktiskt ganska trist... 

Men Men vi får se om jag uppdaterar mer ikväll, annars kanske jag bloggar till morgonen, och i skolan kanske?? Vi får se ;)

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0