Har målat naglarna nu...

Min klasskompis lösnaglar asså ;)

Och idag var jag också på backaplan, självklart följde lack med hem, tre stycken faktiskt:

Ett vitt ett blått och ett allraound lack:



Och såhär gjorde jag japansk manikyr på min kompis lösnaglar som jag målade idag:



Först baslack (såklart, för att det ska hålla längre och att förhindra missfärgningar) och sen en valfri färg, jag tog vitt



Sen målar jag halva nageln med ett annat lack, jag tog icy purple (märket Isadora)



Jag sätter på en stickers över nageln



Sen sätter jag på några rhinestones (kan också kallas diamanter)
sen målar jag på ett topplack.

Slutresultat:





(jag har satt lösnaglarna på två pennor 8D)


Så vad tycker ni??

Hoppas hon som ska ha dom tycker om dom... Tror ni det??

Just nu tittar jag på Robinsson, någon mer än jag som gör det??

Imorgon ska vi ha bild och vi ska ha med fika och sen tror jag att vi ska ut i skogen och fika plus att rita något tror jag... Haha jag vet ju typ ingenting! 8D

Men detta blir någ sista inlägget idag, men imorgon får jag se om jag uppdaterar på morgonen ;)

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0