HAJ PÅ ER!

Kom nyss hem från löpträningen...

Oh Herre Gud... Blev så blöt man någonsin kunde bli.... Hade löpträning när regnet öste ner... Man ba GREAT! :D (NOT) Men nu i efterhand så känns det ju bra, om man inte hade varit ute och joggat då så kanske man bara hade suttit inne och kanske ätit en massa onyttigt ooch lagt på sig fett... Nu brände man bort lite så det känns bra :)

Men se inte mig som kommer operera mig i fram tiden för att bli smalare bara för att jag skrev så... Jag gillar bara inte min kropp okej? ;)

Men iaf nu så ska jag slappa hela kvällen, kommer någ bli en hel del bloggning så det blir väl bra?? :)





Det var två random bilder på mig... Usch så jag ser ut... Men jag har precis duschat så jag skyller på det ;)

Idag så var vi Chalmers Fysikska leksaker... Det var rätt så kul men allt är väl bättre än att sitta i skolan och plugga? Men det som var bra med han som höll i den själva "kursen" eller vad man ska säga, han  tyckte att det ska vara  kul att lära sig saker :) Det var väl bra????

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0