Godmorgon!

Hello

Vaknade precis, men jag orkade liksom inte gå upp så jag la mig i sängen igen fast med datorn och lyssnar på musik och surfar runt lite :)

Idag blire cup senare, 14:03 ska vi samlas och jag får se när jag kommer hem (jag vet inte när cupen är slut) så borde ni inte önska mig ett lycka till i B slutspelet?? <3 :)

Men jag får se vad jag hittar på innan cupen... Jag vet inte riktigt jag skulle ju vilja till Backaplan men jag får se om jag hinner..


Jag just nu, nyvaken och dampig 8D

Just nu lyssnar jag på en låt som alla borde lyssna på, den är så fin tycker jag ^^

Wish you were here- Avril Lavigne

Men ni kan väl ta och lyssna på den så ska jag se om jag kan somna om ;)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0