Godkväll!

Efter skolan så var jag hemma hos en kompis så det var därför det inte blev någon bloggning ;)

Men jag uppdaterade i skolan, det var väl bra?? :)

Men iaf imorgon så fyller VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS 12 ÅR!!! Det är lilla Hanna som ska bli 12 år, http://photopose.blogg.se/ följ hennes blogg! <3

Imorgon så blir det språkval..... D:

Idag var det faktiskt en väldigt bra dag, först engelska där vi spelade upp engelska teatrar sen hade vi matte, det gick faktiskt bra, sen hade vi slöjd där gick det också ganska bra, sedan hade vi svenska och där gick det väldigt bra plus jag och några till garvade igenom oss hela lektionen :) Och sen som avslutning på dagen var jag med kompis plus tränade och två spelare från bk Häckens A- Lag kom till vår träning :) Så det var en väldigt bra idag och ett stort plus är ju att jag inte behöver plugga ikväll! :D Värsta toppendagen ju :D


Visste ni inte att jag kör motorcykel?? VISSTE NI INTE DET???!! :O haha nej det gör jag inte men min pappa, och jag har ju fått åka med några gånger :)


jag för några år sedan :)


Jag i Grekland för några år sedan :)

Dom bilderna bjöd jag på för kvällen ;)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0