Godkväll alla underbara läsare!

Godkväll!

Jag har nyss kommit hem från fotbollsmatchen jag spelade idag... Det blev 2-2 och vi spelade mot Näset.

Innan det så var jag ute och fotade med Hanna :)



Haha jag hoppar! XD


naww, sisters forever <33


Åh vad är det här... Omeh tuggumini i hah!


EY wtf är det där??


WTF är det där?? Ett dansande skellet?? .__.


AHHHGG!!!!!


Nammmnnn det här var ju gott :D


ÄLSKA CIGARETTER! <33 XD

Haha lol vi var ju såklart mega oseriösa hela tiden, men vem blir förvånad över det?? Ingen?? Nähä tänkte väl det ;)

Så, ikväll ska jag väl kanske se på idol och slappa, kanske kommer göra ett inlägg om hur man gör en speciell nagelbehandling ;) Men det blir säkert inte ikväll... 

Puss Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0