Basvårdsbehandling

Ja... Det har jag gjort nu... :)

Så ja... såhär gjorde jag:


Börja med att fila naglarna så att dom inte är ojämna. Fast om det är lack på dom börja med att ta bort det först.


Sen polera naglarna med en polerare. Följ nummer 1-4 :)


Dags att bada lite nagelbad för att mjuka upp naglarna+nagelbanden


Borsta rent naglarna med en nagelborsten.


Måla på depends nagel och nagelbandsrengörning och låt verka i 2-5 min.


Sen lägg på lite depends myrrolija på naglarna och nagelbanden och massera in det i någon minut.


Sen lägg på depends nagelbands kräm på nagelbanden.
Och avsluta behandlingen med en handkräm. 

 
Före                                   Efter

Syns det skillnad?? Jag tror du kan klicka på bilderna för att få dom större :) 

Men nu så måste jag plugga 

Puss Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0