Är det bara jag som tittar på IDOL just nu??

Det gör jag iaf :)

Jag sitter med datorn nere vid tvn och tittar på tv medans jag bloggar/surfar runt lite :)

Jo, jag kanske kommer ha lite skönhet/mode med i denna bloggen också eftersom jag är intesserad av det med så här kommer några hårtips:

* Gör en rejäl impackning 1-2 gånger i veckan

* När du har duschat sägs det ju att man inte ska borsta håret, visst det är inte speccielt bra för håret men då finns det ju en nackdel, håret får ju den konstigaste frisyren sen, men då kan du ju spraya med spraybalsam och borsta försitktigt igenom håret så blir det bra :)

* tänk på att allt man har i håret sliter på det, typ som hårspray och hårmousse

* På sommaren ska du tänka på att så fort du badat i salt eller söt vatten, skölj ur håret med vanligt vatten då.

Det var bara 4 hårtips men det kanske kommer mer någon annan gång :)

Imorgon blir det en vanlig Tisdag vilket betyder språkval och idrott, jag gillar inte spanska :( Buhu *gråter* därför gillar jag ej tisdagar och torsdagar...

Men nu ska jag fortsätta kolla på idol så 

Puss Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0