Visst har jag varit duktig idag!

Hello

Idag har jag hunnit med att göra mycket :)

Först var jag i skolan (ofc) Sen så var jag hemma hos Linnea även kallad Nea (http://proudtobeagirl.blogg.se/)
Efter det gick jag hem och gjorde lite matteläxa och engelska läxa och även spanska läxa! Oh My God så duktig jag känner mig, och jag har även tagit en varm skön dusch och nu sitter jag här och informerar er om vad jag har gjort hela dagen även fast ingen bryr sig :D

Jo just det, jag har till och med varit så duktig att jag har laddat ner massa bilder från mobilen till datorn så nu bjuder jag er på en bild bomd :) ENJOY :D


(På Studiebeöket "Gud har 99 namn, jag har turban på mig 8D)


(Fin färg på ett löv som jag och Linnea hittade idag)


(Vet ej varför men jag diggar denna bild)


(Ful min och fult hår så IGGA DET OKEJ???)


(en gullig sned bild från i somras)


(Haha Oh God jag kommer ihåg när jag hade så korta naglar! LOL Det känns som det var typ as länge sen XD)


(När jag var inne i min "klubb period" XD)


Så där, nu får det räcka med bilder för denna gång, Men bara så ni vet, ju mer ni komenterar desto mer bloggar jag men det kommer nog ändå bli en regelbunden bloggning nu dom kommande dagarna eftersom jag precis gjort klar all läxa på ett tag (nästa vecka är det ju HÖST LOV!!!!) Jag längtar ihjäl mig efter lovet, känner verkligen att jag behöver det!

Men vi hörs väl! <3

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0