Ny frissa! :D

YAY!!

Efter skolan idag så åkte jag till frisören för att fixa till mitt hår som jag har hatat i typ evigheter. Jag klippte det lite i topparna, klippte upp det lite och gjorde något kul med min lugg :) Men när ni ser bilden kanske det inte ser så fint ut, men det är finare i verkligheten ;)


Jag är ful men det är frisyren ni ska kolla på så, KOLLA BARA PÅ MITT HÅR O.O

Ikväll så blir det fotbolls träning, första inne träningen på terminen... Jag hatar att träna inne, det är mer än dubbelt så roligare att träna ute! D:

I skolan så är det två prov och ett typ prov på ingång D: jag är rädd... Vi har ett typ läxförhör på Gustav Vasa och vasa tiden m.m, sen har vi ett engelska prov snart plus ett matte prov, sen har vi ju spanska läxa och matte läxa. Okej Oh My God varför har vi så mycket läxor/prov??!! :O

Men jaa.. Nu har jag väl ingenting mer att berätta just nu så... Vi hörs väl då

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0