Några sanningar om just mig...

ENJOY!


# Jag har aldrig varit kär på "riktigt"

# Jag är inte ihop med någon just nu, jag är en ensam varg D:

# Jag önskar att jag var ihop med någon....

# Jag har piss dåligt självförtroende D:

# Jag är älskar att läsa böcker :D

# Jag
ÄLSKAR mina underbara vänner <3



Nu har jag precis kommit hem från träningen och tagit en lång skön dusch :D

Ikväll blir det väl in så mycket mer än en slappkväll med det är ju verkligen inte fel :)

Men nu så ska jag slappa :)

Vi hörs imorgon <3

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Härmapa :P Du gjorde som jag med sanningarna ^^ men det är roligt med sånt

2011-10-26 @ 20:50:04
URL: http://proudtobeagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0