Jag var visst inte tillbaka...

Som ni kanske märkt...

Men jag har liksom haft prov och läxor att göra och sen så har jag ju fotbollen också och självklart vill jag ju träffa mina underbara vänner ibland också ^^ Så jag har typ inte haft tid, men jag får se hur det kommer bli med bloggningen nu då men i helgen blir det nog lite bloggande iaf eftersom då behöver jag ju inte plugga :)

Jo, ikväll så har jag spelat min sista 7-manna match på ganska länge.. :( Känns gaska tråkigt faktiskt, för tänk på hur mycket roliga saker jag och mitt lag har gjort nu under våra 7- manna matcher. Det känns som att när vi sedan går  upp för att spela 9- manna kommer allting bli mycket seriösare.... Jag spelar inte fotboll för att bli bäst i världen utan för att få "leka" med världens roligaste sak i hela världen (föutom kompisar då men det är ju inga saker ^^) en boll. Ja, det är den roligaste saken som finns ^^  Jag försökte faktiskt testa basket en gång men jag ville hela tiden sparka på bollen där. När jag kom på mig själv att jag stog i ett hörn med en basketboll och förökte trixa så var det då kom på hur mycket jag saknade en riktig fotboll. Jag kommer aldrig att sluta spela fotboll men som jag sa, jag tänker inte bli bäst i världen, bara leka med världens bästa leksak ^^


Haha vet ni vad jag har gjort?? Okej, det klart ni inte kan vet man kolla här ^^


Jag har blingat min mobil med nagel rhinestones ^^


Men nu så ska jag fortsätta med min fredagkväll!

Puss och Kram på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0