It's Sunday!

Hello ^^

Idag så har jag kollat efter vinter skor. Både stövlar och typ kängor/boots men jag har inte hittat något alls, jag har liksom tänkt ut hur jag skulle vilja ha mina skor men det är bara i mitt huvud dom skorna finns ^^ Ibland skulle jag bara vilja göra mina egna kläder och skor....

Det blev bara en liten grej som följde med hem, avocado olja. Jag har redan tagit på flera lager med avocado olja på mina naglar ^^ Ikväll kommer jag nog göra en nagel behandling...

Ni har nog märkt att min blogg inte är så aktiv men det här är ju egentligen först och främst en nagel och foto blogg men det är ingen bra foto period där jag bor just nu och jag får ju inte måla naglarna nu för  ens om ett tag eftersom mina naglar behöver vila, och några lösnaglar har jag ju inte så.... Men så fort det har blivit en riktigt fin höst så ska jag ut och fota fina höst bilder och när jag köpt lösnaglar så kan jag måla på dom istället för på mina egna naglar :) Men snart så kan jag nog börja måla mina naglar igen, men det blir nog inte förens om typ två veckor...



Haha första gången jag använde stickers ^^


bild från igår...


Men nu så ska jag njuta det sista av denna helg!!

Vi hörs/ Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Kattgalen fotointresserad liten varelse. c:

Fin blogg. (:

2011-10-04 @ 18:02:33
URL: http://bebiskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0