I'm back! :D

Jag tog en paus från bloggen i typ två dagar, men nu är jag tillbaka!

Det har väl inte hänt så mycket sen jag bloggade sist men jag kan ta och berätta lite ;)

I Torsdags (tror jag det var) så var jag med Hanna efter skolan, vi pluggade faktiskt! Omg så duktiga vi var! :D Fast det klart vi gjorde ju inte bara läxor, vi var ju tvungen att belöna oss själva för att vi gjorde läxan, vi belönade oss med choklad :)

I Fredags så hade vi friluftsdag i skolan. Vilket betyder att vi var i skogen hela dagen och gjorde olika saker, Dö trist -.- fick så himla mycket myggbett där -.-

Idag Jag har ju inte hunnit göra så mycket idag och vet inte heller riktigt vad jag ska göra, vill ju köpa nagelsaker men får se vad pengarna säger om det :)


Jag just nu ^^ Haha jag sovde med flätor i nattt, tänkte att jag skulle få lite lockar till idag ^^

Ja... nu så ligger jag i sängen med laptopen, vaknade ju precis ^^ Vad tidigt jag vaknade idag asså! :O

Men nu ska jag nog kila ner och äta lite frukost

Vi hörs, Puss och Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0