I'm Back! :D

Jag har tagit en liten paus från bloggningen nu ett tag men jag såg att jag hade fått en kommentar av en som ville att jag skulle blogga mer och självklart så gör jag allt för mina underbara läsare! ^^


I Måndags så var det skolfotografering... Jag kommer säkert se urdum ut men skit samma. Orkar inte bry mig just nu men när jag får hem fotot så kommer jag nog få stora problem... o.o

Jo just det, Allvarligt trodde ni vekligen att jag skulle kunna hålla upp med att inte måla naglarna i en hel vecka till?? I Söndags så kunde jag verkligen inte låta bli så jag tog fram med nagellacken och målade på :D Jag var så glad nu när jag äntligen får måla naglarna nu igen efter typ en månads uppehåll. Det blev inte så fint men iaf något blev det :D


Haha kanske inte syns så bra men lite syns det kanske??


Ikväll så blir det pluggning.... Haha på Torsdag så ska jag till Tandläkaren på morgonen och jag missar spanskan! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!!!!!!! :D

Jo just det, en grej ni kanske inte vet om mig... Det är ingen rolig grej men ni får veta det ändå... Jag har nämnligen tandställning... D: Fast inte en dag tandställning som jag har hela dygnet runt men på natten.. Det är inte kul. Men det är därför jag kommer gå till tandläkaren ganska ofta och det har jag gjort länge eftersom först hade jag en ungefär sån tandtällnign jag har nu och det var för typ 2 år sedan och nu har jag en annan sort och den har jag haft i kanske ett halvår eller något sånt.

Men vi hörs väl senare dårå, Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0