Haj på er!

Hello ^^

Det gick ju faktiskt ganska bra på SO testet idag... Tror jag...

Imorgon äre ju Fredag :3 sen är det helg! :D Då måste jag köpa något fint som jag kan ha på skolfotograferigen på Måndag. Vill inte bli fotad, jag som är så ful :c Men det blir spex foto också kanske :) det blir ju kul eftersom då ska man ju se rolig ut, då spelar det ingen roll   hur ful jag ser ut ;)

Men asså OH MY GOD så sugen jag är på att måla naglarna... Jag vill måla dom... Dom börjar ju faktiskt må bättre men dom ska få vila lite till... JAG MÅSTE HÅLLA UT D:


Bild tagen för några sekunder sen... :3

Haha jag funderar faktiskt på att köpa något skal till min mobil i någon tråkig färg eller något och sen sätta på en massa nagel rhinestones :) Hur nice vore inte det?? :3 Jag ska nog göra det när jag har gått om rhinestones, jag vill ju åka till Ullared nu i höst någon gång, dom har ju sjukt billiga nagelsaker där så jag kanske ska ta och köpa hem ett lager då?? Haha det skulle vara så himla kul!

Men ikväll så behöver jag inte göra en ända läxa! WIIIIIIIIIIIE!

Haha vet ni vad jag gjorde när jag kom hem från skolan idag?? Nä det klart ni inte vet men, Jag gick upp på mitt rum med några klubbor jag köpte innan och låg där i min säng i några timmar, Haha det var så himla gött, att bara kunna gå hem och veta att man inte kommer behöva göra några läxor och att veta att jag kunde ligga där i min säng hur länge jag ville, När man ligger i en säng kan man ju omöjligt låta bli att somna så jag sovde i några timmar, egentligen tänkte jag att jag skulle sova tills min väckarklocka skulle ringa nästa morgon, men jag blev hungrig D: Så där sprack min fina plan...

Men nu ska jag ta och sova lite till tror jag XD

Vi hörs/ ByeBye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu tycker jag att du ska blogga lite mera :D beroende



Svar: Hehe ^ ^

2011-10-09 @ 16:45:13
URL: http://fotoasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0