...

Har lite problem med rubriker....

Det gick verklligen åt helevete med det där jävla helvetes matteprovet... Sen var vi tvungna att få se resultatet, allvarligt man borde faktiskt få välja det själv -.- jag vet att ingen bryr sig men jag fick bara 25 rätt av 38, haha jag vet att ni inte bryr er :D  Och för er som vill veta allt, jag blev godkänd... Men jag är aldrig nöjd med det jag gör så...


haha jag zoomade in mig själv i en webcam bild, jag ser verkligen bekymrad ut....



Ska snart måla naglarna igen, jag har en liten bild i huvudet som jag sitter och föröker utveckla på lektionerna, haha inte undra på att det gick som det gick på matteprovet XD Men ja, jag har en bild i huvudet hur jag vill att mina naglar ska se ut :)

Nu måste jag gå och plugga spanska... Eller... Vad... Hade...Vi...I...Läxa...Nu..Igen...då...Fuck...

haha jag får väl fråga dom andra innan lekitonen imorgon så får jag väl plugga i några minuter iaf....

Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0