.....

För att du är min vän, skrev jag ditt namn på ett papper, men jag av misstag slängde bort den. Jag skrev ditt namn på min hand, men jag tvättade bort det. Jag skrev ditt namn i sanden men vågorna viskade bort det. Jag skrev ditt namn i mitt hjärta och för evigt den stannade.



Haha, ja, faktiskt så lever jag, jag glömmer bara alltid att blogga....

Men men, nu bloggar jag ju så det var väl bra?? :3

På Onsdag blir det matteprov... Det kommer gå åt helvete, det gjorde det någ med engelska provet med.... Men allvarligt så orkar jag inte bry mig, jag gör så gott jag kan, räcker inte det så, ja...

På Torsdag blir det studiebeök, Gud har 99 namn, Blir kanske nice, det har iaf min bror sagt att det var (han har varit där några gånger)

Imorgon så blir det spanska pluggning när jag kommer hem och pluggning på matte provet sedan blir det träning.Jo just det, sa jag att det blev 3-0 till oss i Fredags??

Men nu så ska jag njuta det sista av denna helgen.


Haha jag hade lite tråkigt xD

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0