20% på alla nagellack på Kicks! :D

Så nu kan ni ju alla få gissa på vad jag gjorde igår....


Jo, självklart så åkte jag till kicks, men det blev faktiskt bara ett lack som följde med hem, ett glittrigt graffiti nagellack :D Sjukt sött asså ^^



haha ni fick en bild på mig också ;)


Pink Fame heter färgen :)


Senare idag så ska Hanna komma hem till mig och vi kanske ska baka något och sen ska vi se på Twilight, Kommer bli Awesome! :D

Och imorgon så kommer jag troligtvis måla naglarna! :D Kommer säkert bli sjukt snyggt, jag ska också måla lite med mitt nya grafftit nagellack, och självklart får ni se hur det blev :)


Och nu så har i ju HÖSTLOV!! I LOVE IT!!! Jag har längtat så sjukt mycket asså! :D

Vi ses <3

Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också baka D: Skicka lite till mig vaah :3

2011-10-31 @ 16:26:40
URL: http://fotoasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0