YAY!

YESS! JAG FICK IN MINA NEDRÄNKARE FRÅN COUNTDOWN.SE :D

Wiiiiiiiiiiiiiiiie! För ni ser väl dom, längst upp?? :3

Idag så tog vi spruta.. Gjorde inte alls ont, inte ettt dugg så det är ju skönt... Fast nu börjar det göra ont lite nu... Men det är säkert ingen fara :)

Resten av dagen vet jag inte rikigt vad jag ska göra, det ända jag skulle behöva plugga på är ju isf spanskaprovet men det är ju inte förens på Tisdag så jag behöver nog inte plugga på det... Så ja.. Ikväll blir det kanske jag bara slappar, GÖTT :D


En färsk bild :)


Haha 8D

Men iaf, vi hörs

Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, "att förstå en kvinna" xDD

2011-11-20 @ 12:09:32
URL: http://alixxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0