I WANT TO SLEEP!

Det sägs ju att ingen är perfekt
Men då är du så nära man kan komma

Nej, du är perfekt
En perfekt vän...




Jag fick ju inte ens fyra timmars sömmn i natt och jag har inte sovit mycket på alls på ett tag (Ursäkta min dåliga svenska men jag är ju så trött att jag inte orkar skriva riktiga mennigar ), i torsdags vaknade jag halv åtta och gick sen inte och la mig förens halv fyra typ och sen så vaknar jag halv åtta... Så ni fatttar ju säkert då att jag behöver sova D:




Men nu orkar jag inte skriva mer för snart somnar jag här vid datorn så jag säger Godnatt nu så ska jag stänga av datorn och dra mig själv till min stora sköna mysiga säng...

Godnatt!

Kram <2

Kommentarer
Postat av: Linnea

Who´s perfect...? No one is perfect...

2011-11-04 @ 23:28:03
URL: http://proudtobeagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0