Halloween naglar!

Haha såklart, det är ju snart Halloween!


En Pumpa, ett Spöke, En Djävul, En Döskalle, En Djävuls Gaffel :)

DAGS FÖR EN FOTOBOMB!!!

ENJOY!





















Så, det får räcka, Men vad tycks??? :) Skulle vara awesome om ni kunde kommentera -.-




MITT OCH MIN BRORS MEST RANDOMA HÖSTLOV!!!

Måndag-   Vi hoppade på en buss och hoppade av när vi kännde för det och gick runt lite och hammna vid Lundby Tunneln och sen höll vi på att inte hitta hem... Tyvärr har jag inga bilder från den dagen men hoppas ni inte dödar mig för det ;)

Tisdag- Vi åkte till Skra Bro gick in på Tempo och köpte varsin Jordgubbs dounts och hoppade sedan på en buss som tog oss typ ut till Kippholmen där gick vi runt i typ två timmar och sedan kom vi på att vi behövde nog ta oss hem och vi hittade snabbt en busshållplats men bussen skulle inte gå förens om en timme, jag fick typ panik men vi satte oss ner och åt våra dounts




Vi var verkligen ute i ingenstans och åt varsin dounts, ni fattar vad jag menar med RANDOM va???
Men jag och min bror fick också uppfylla en önskan som vi båda har haft läääänge. Att springa rakt ut på ett ställe som på bilden, det hade vi chans att göra i Tisdags och såklart gjorde vi det, när vi såg detta ställe så kollade vi på varandra och sprang rakt ut och skrek, haha vi hade så himla kul!
Och vi gick hela tiden mitt ute i vägen och det var bara vi som lät det var helt knäpptyst annars! Det var så skönt....

Onsdag- idag har det inte hänt så mycket random mer än att vi gick in på Mc' donalds och köpte varsin muffins....

Men vi har än så länge haft en underbart höstlov!




Men nu har ni fått ett väldigt långt inlägg så nu orkar jag inte skriva mer så

vi hörs väl..

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0