Första Advent!

När första ljuset brinner .... Bla bla bla -.-


Nu
sitter jag ensam vid min datorn och lyssnar på Last Christmas och lyssnar på både musiken och stormen utanför mitt fönster.... Fan, kan det aldrig sluta blåsa?? -.-

Men iaf, idag så har jag julpyntat lite, tagit fram alla ljus m.m..... Är det typ bara jag som hellre hade haft sommar nu?? Jag tycker faktiskt att vintern är ganska jobbig... Kul i början och det är ju mysigt med julstämmning och allt men sen så tar det typ aldrig slut och det slutar med att man drar sig fram i slask i Mars... I HATE it... -.-
Jag försökte att rycka upp mig själv med att måla naglarna som jag hade planerat men, så blev det inte och nu så kommer jag inte att hinna... så det får väl bli på Tis eller Tors eller i helgen...

Men jag tänkte att ni skulle få ett shema för veckan som kommer

Måndag: Träning?
Tisdag: Måla naglar eller slappa och plugga?
Onsdag: UTVECKLINGSSAMTAL!!! D:
Torsdag: Måla naglarna eller slappa och plugga?
Fredag: Åka med min bror och köpa julklappar till mommy and daddy <3
Lördag: Måla naglar??
Söndag: Måla naglar??


Och till sist
En liten webcam bomb ;)

ENJOY :D









Sådär ja, Men ursäkta ljuset....

Men det var allt,

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0