Det var längesen nu....

Hello

Jo, det var ju typ as längesen jag bloggade sist...

Men har haft mycket nu och och liksom inte haft lust... Men iaf, eftersom det var så längesen jag bloggade så ska jag vara snäll och ge er några sanningar om mig

Enjoy :D

* Om jag inte hade älskat bollar så mycket som jag gör så hade jag blivit en dansare

* Mina hat ämnen är Matte, spanska, No och So

* Jag VILL shoppa i helgen

* Jag kommer troligtvis få träffa min brevvän som jag brevväxlat med i fyra år :D

* Jag älskar denna video: http://www.youtube.com/watch?v=C7hTAp6KrGY

* Jag ska troligtvis måla mina naglar i helgen :D

* Jag ÄLSKAR min familj, släkt och min underbara vänner, Ni gör min dag <3 




Kommer precis från TVn, det var ju Vampire Diares :D I Love it <3 jag har också Vampire diares på bok, men det klart, jag kunde inte stå emot när jag såg boken i affären ju XD


Men iaf, nu måste jag plugga spanska+engelska  


Men innan jag går så bjuder jag er på en helt färsk bild <3



Puss&kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0