Bloggning från ipoden (igen)

Haha jag bloggar ju typ alltid från min iPod nu för tiden xD men iaf just nu så ligger jag i sängen och ska snart försöka att sova, det är ganska tidigt men jag känner att jag behöver min skönhets sömn :)
Och jo, föresten, nu när jag bloggar från ipoden så har jag ju bara gamla bilder att bjuda på, gillar ni att se gamla bilder typ som på mig när jag var liten (eller iaf mindre) eller vill ni ha helt nya bilder eller den bästa blandningen? Ni kan väl iaf svara på den enkla frågan?? Det kommer ju liksom bara ta några sekunder av ditt liv, snälla :3

Men jaja iaf här får ni en gamal bild på mig innan jag somnar (en bild på när jag var liten och tandlös xD p.s jag hade bara gått i fotboll i något år eller något då ^^)
Godnatt & puss & kram <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Blandning ;P<3

2011-11-08 @ 17:08:29
URL: http://proudtobeagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0