Bloggning från datorn (WOW :O)

Haha det var ju typ aslänge sen jag bloggade via datorn! xD

Men iaf, när vi kom till skolan idag (efter att vi hade varit på språkvalet) så kom vi till vårat klassrum och trodde att allt var som vanligt, men det var det inte, vi fick reda på att dom skulle spränga bakom våran skola så vi fick snabbt ta med våra böcker och springa ner till ett klassrum på andra sidan av skolgården och där kommer vi få ha våra lektioner under veckan fast... på torsdag så ska vi till Universeum! WIIIE! :D
(Och för er som inte veta så har dom hållit på att gräva på vår skola, ganska länge nu)

Och imorgon så blir det vaccination. Jag oroar mig faktiskt inte så mycket eftersom våran skolsköterska kom till oss idag och sa att nålen var lika liten som små bebisar brukar få när dom tar sprutor så hon garanterade oss att det inte skulle göra ont :)

Just nu så håller jag på att plugga på spanska prov och göra matteläxan... Vi fick idag reda på att vi kommer ha spanska prov om en vecka... NOOO D: jag vill inte D:

Eftersom jag i förra inlägget frågade er vad ni ville ha för bilder och bad er kommentera så fick jag en liten kommentar :) Det var från Linnea som ville ha en blandning av bilder (alltså både färska och bilder från när jag var liten) Så jag tackar lilla söta Linnea för att hon kommenterade :) <3

Så här får ni både en gammal och en ny bild, Enjoy! :D


En bild på mig för några år sedan (naww så söt anka jag håller i ^^)



Bild på mig, tagen för några sekunder sedan


En till bild på mig tagen för några sekunder sedan :)

Haha jag var väl snäll som till och mer bjöd på tre bilder?? xD

Men jaja iaf, nu måste jag fortsätta att plugga ;)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0