Nu är julen över...

Och jag hann aldrig blogga under julen..

Men iaf jag hoppas inte att ni dödar mig för det ;)

Har tänkt att fixa ett LÅNGT inlägg om hur mig jul har varit i detalj men en grej kan jag berätta, jag fick ett objektiv som jag döpt till obbe, en platttång som jag döpt till plattis och ett photoshop som jag döpt till photois ^^ haha XD

Men iaf, imorgon så blir  det troligtvis shopping på frölunda torg (MELLANDAGS REA :D) då kommer det bilder på det så ni har ett himla långt inlägg att vänta på, hoppas ni kommer att gilla det :D

Sen så ska jag försöka få tag i bästisarna och höra om dom har lust att hitta på något awesome att göra ;) Men vi får se vad dom säger om det ;)


En julbild från google så länge snart kommer mina, håll ut ;)
Och jo, snart så ska jag ju måla nyårs naglar :D WOHO  

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad äre för Photoshop?? :) Men hade tänkt messa dig och fråga om du ville ut och fota nu när båda har systemis ;)<3 Kanske på fredag maybe?<3

2011-12-27 @ 19:56:32
URL: http://proudtobeagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0