Lilla Julafton

Nu så har Hanna och Linnea gått hem

Och jag har tyvärr inga bilder från dagen, det ända jag kan bjuda på är bilder på vad jag fick så enjoy :D


Body splash :D


På den röda lappen är det ett ABC om mig
R olig
E ffektiv
B enstark
E xellent
C lownknasig
C ykelbra
A xel rull

Det var Nea som skrev det och nu undrar jag, Vad har axelrull med mig att göra?? XD

och den rosa lappen är ett lånekort så jag får låna alla neas böcker :D


En katt och hårsnoddar :D


Ett hårset med en borste, en kam och en spegel :D


Men vi har iaf haft as kul och vi dansade såklart runt granen *host lavalampa host * och så har vi sett på Tusen gånger starkare :)

Tack för en underbar lilla julafton :D

Men nu så vet jag nt riktigt vad jag ska göra men jag får väl hitta på något ;)


Puss & Kram <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Axelrull är för att jag tycker att du ska börja axelrulla mer XD<3

2011-12-17 @ 19:53:07
URL: http://proudtobeagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0