Julklapps shopping!

Hello


Jag och min bror åkte ju och köpte julklappar till mommy and daddy och så idag, så nu är det bara julklapparna till bästisarna kvar, vet ej vad dom ska få och det kan ju ej skriva här eftersom dom läser denna blogg xD Men jag har inte en anning vad jag ska köpa till dom.... men jag hittar säkert något gulligt. Och jo just det, vi tre (jag Hanna och Linnea) ska fira jul hemma hos mig helgen innan jul eller något sånt, det kommer bli nice! Alla andra år har vi varit hos Hanna men nu så blev det hos mig och det kommer bli såå nice :D Och så har jag ju julklapparna till min bror kvar... Vet ej vad han ska få... Har det alltid svårast att komma på något till honom....

AND WE GOT A NEW CAR!!

Yes... Vi hämtade ut den idag, så jävla nice!!!!!! :D




Och just nu så sitter jag och kör s eller k med Linnea via msn ^^




Men jo, just det, känns som om jag gör så tråkiga inlägg nu för tiden, vill ni typ ha lite inlägg om typ Kärlek, Kompisar, skolan, fotbollen, naglar, fotografering så är det bara att säga till ;)

Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åwh, visa bild på bilen? :DDDD

2011-12-04 @ 14:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0