Jul lov <3

YESS!! :D

Hade typ historiens slappaste dag idag i skolan och som pricken över i så var det i slutet långdans med hela skolan. Är faktiskt ganska tråkigt att vi inte kommer träffa dom i klassen förens jättelänge, självklart kommer jag ju träffa Linnea och Hanna, men alla andra. Men hur som helst, Nu så är det ju snart jul och vet inte riktigt hur uppdaterigen kommer bli då, men det kanske ändå inte är så många som kommer kolla min blogg under Jul så det kanske inte spelar någon roll, men vi får se hur det blir ;)


åhh, saknar den där underbara sommaren...



Detta inlägg avslutar jag med en bild på mina underbara bästisar <3

God Jul & puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0