Home from school!

Hello


Ja, jag har ju nu kommit hem från skolan och jag har LITE planer för resten av kvällen och ni kan få se dom ;) 




Men jag vet ej om jag orkar plugga just nu så nu ska jag väl bara sitta lite vid datorn och kolla på lite roliga saker eller något sånt ;) 

I helgen så ska jag måla mina naglar (WOHO :D) Och då så kommer ni ju självklart få se resultatet, jag funderar på att satsa på typ sockersöta naglar denna gång, för då passar det ju jättegulligt till mina söta ringar :) Så, ja, så blir det någ :) 

Och på Fredag så blir det ju till backa plan med min bror för att köpa julklappar till mommy and daddy ^^ 

MEN FATTA VAD JAG VILL SHOPPA :D JAG VILL LIKOSM TRALLA RUNT PÅ TYP FRÖLUNDA TORG OCH OM JAG HITTAR NÅGOT GULLIGT SÅ KÖPER JAG DET, INGEN TVEKAN :D Men det kanske inte blir någon stor shopping förens typ i mellandagarna, då är det ju mellandagsrea också :D 

Men nu så ska jag hitta på något annat att göra men jag bjuder på en färsk bild innan jag går ;) 



Puss & Kram <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0