Hello

Hej

Är nu hemma från info mötet på min nya skola, kommer nog bli ganska bra ändå... Även fast jag inte vill lämna min skola som jag går på nu.. Men men, man kan ju inte alltid få som man vill....


Imorgon så är det SLÖJD YAY jag hoppas att jag kommer bli klar med min väska!!! Då skulle jag bli såååå glad :D Och sjävklart så får ni ser hur den ser ut då ;)



Sen så har ni säkert sett att min header har försvunnit... Men jag ska försöka få Hanna eller Linnea att sätta in den igen eftersom jag suger på sånt...


 Jo, jag kanske ska ta och berätta om min helvetes morgon...

Först, vaknar ej av klockan, sen ramlar ner för några trappsteg på väg ner, sen hinner knappt äta upp min frukost, sen så inser jag att mitt hår ser fruktansvärt ut och jag hinner inte göra något åt det.... snacka om KATASTROF! D:
Hoppas det blir bättre imorgon ;)



Haha otroligt dampig bild men ville att ni skulle se mina naglar ;)

Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0